Gör din felanmälan direkt i telefonen - med vår nya app!

Ladda ner Uddevallahems nya app – och gör din felanmälan direkt i telefonen! Appen heter Uddevallahem Kundserviceappen och finns att ladda ner på App Store och Google Play.

Med vår helt egna app tar Uddevallahem nu ytterligare ett steg för att förbättra servicen till våra kunder. Här kan du till exempel göra felanmälan, hålla koll på dina avier och hitta kontaktuppgifter till din bovärd.

Appen är ett självklart val för dig som använder smartphone eller läsplatta.

- Många gör idag sina vardagsärenden via digitala lösningar. Med vår nya app tar vi ytterligare ett steg för att anpassa vår service efter hur kundens beteendemönster ser ut, säger Uddevallahems vd Thomas Aebeloe.

Appen har en enkel och tydlig funktionalitet, som förhoppningsvis ska göra att den upplevs både användarvänlig och överskådlig.

- Inloggningen till appen är också användarvänlig. Ditt användarnamn och lösenord är det samma som du använder till Mina sidor, påpekar Uddevallahems IT-ansvarige Asko Lahtinen.

Appen finns att laddas ner från såväl App Store som Google Play. För att kunna använda appen krävs att du har en mobiltelefon som är en så kallad ”smartphone”, eller att du har en läsplatta (till exempel iPad).

 

Uddevallahems app

För vem: För dig som är hyresgäst hos Uddevallahem.

Vad: Via appen kan du göra din felanmälan, se dina hyresavier, hitta kontaktuppgifter till din bovärd med mera.

Var: Appen går att ladda ner från såväl App Store som Google Play. Den heter ”Uddevallahem Kundserviceappen”.

 

Så funkar det

Ärenden: Klicka här för att göra din felanmälan direkt i telefonen. Enkelt och bekvämt. Här kan du också se all historik över tidigare ärenden.

Min hyra: Här hittar du all information om din hyra - som belopp och OCR-nummer med mera. Här finns också uppgifter om föregående månaders hyror.

Min bovärd: Behöver du komma i kontakt med din bovärd hittar du alla kontaktuppgifter här.