Frågor och svar
Information
Den här webbplatsen behöver lagra så kallade kakor (cookies) på din dator för att fungera. De finns två typer av kakor, temporära och permanenta. De kakor som den här webbplatsen behöver är av temporär natur och rensas bort när du stänger din webbläsare. För att kunna lagra undan att du accepterar kakor måste webbplatsen dock skapa en permanent kaka för den här webbplatsen för att lagra att du accepterar användning av kakor även vid kommande besök hos oss. För att kunna använda webbplatsen behöver du acceptera att vi lagrar undan kakor på din dator.
Det här är vanliga frågor till oss. Kanske är det samma frågor som du har? I så fall hittar du svaren här!
-
-
När renoverar ni min lägenhet?
-
-
Etapp 1
Vi beräknar att starta på Svedjestråket 14-16 våren 2021. Därefter arbetar vi oss bort mot Svedjestråket 2-4 innan vi fortsätter i orninden Hyggestråket 5,3,1 och 6.
Etapp 2
Nästa Etapp beräknas starta våren 2022 och beräknas vara klart vid årsskiftet 2022/2023. I vilken ordning vi renoverer husen på Svedjestråket 18-23 är ännu inte bestämt.
Mer exakt datum kommer du att få i god tid innan vi startar.
När bägge etapperna på Dalaberg är klara fortsätter vi renoveringen på Hovhult.

-
-
Kan jag bo kvar i min lägenhet under renoveringen?
-
-
Nej, alla hyresgäster kommer att flytta ut när vi arbetar inne i deras lägenhet.
Av erfarenhet vet vi att många av våra hyresgäster har föredragit att bo hemma hos vänner eller familj under de fem veckorna deras lägenhet renoveras. Men långt ifrån alla har den möjligheten, självklart erbjuder vi då ett tillfälligt boende!
Lena Johansson på kundservice är din kontaktperson för information om det tillfälliga boendet.
Kontaktuppgifter
Lena Johansson
Telefon: 0522-653500 |
E-post: lena.johansson@uddevallahem.se |
|