Organisationsförändring inom förvaltningen

Från den 1 februari gör Uddevallahem en organisationsförändring inom förvaltningsavdelningen. 

Förändringen består i huvudsak av tre delar;
  • Våra bovärdar får ett utökat ansvarsområde, då de framöver kommer att ansvara för både den inre och yttre skötseln av din fastighet. På så sätt gör vi det tydligt för dig som hyresgäst, då din bovärd kommer att vara din första kontakt i de flesta ärenden som rör ditt boende eller miljön kring ditt hus. Vi vet att våra bovärdar betyder mycket för att du ska känna dig trygg och nöjd med ditt boende.

  • Vi har anställt två nya bovärdar och gör därmed en förändring i vår områdesindelning. Det innebär att du kan få en ny bovärd eller ny lokalvårdare på ditt område, som vi hoppas att du ska komma att uppskatta lika mycket.

    Uddevallahembil som står parkerad i området Tureborg
  • Telefontiderna för felanmälan till våra bovärdar kommer att ändras från och med den 2 maj. Du når dem framöver mellan kl. 10:00-12:00, måndag till fredag, men självklart kan du fortsatt göra din felanmälan dygnet runt på Mina sidor. Under övrig arbetstid kommer dina samtal att vidarekopplas till vår kundservice. Det tror vi ska resultera i en bättre arbetsmiljö för våra medarbetare samt en bättre service till dig.

Vi kommer fortfarande att ha kvar våra lokalvårdare som sköter städningen i din fastighet samt besiktningsmannen som svarar på frågor om målning, golv eller kök. Kontakta även besiktningsmannen om du misstänker vattenskada.

Tillsammans med er kan vi skapa trygga och trivsamma miljöer att både bo och arbeta i.

Vänliga hälsningar,
Uddevallahem