Kundenkät kommunikationskanaler

Far och dotter vid dator

Som kund hos Uddavallahem är dina åsikter viktiga för att vi ska fortsätta att utvecklas. Idag kommer vi att skicka ut en kundenkät, via e-post, som syftar till att skapa en bättre insikt i hur du som hyresgäst upplever att dialog och informationsflödet fungerar med oss på Uddevallahem.

Enkäten består av ett antal frågor kring hur du tycker att kommunikationen fungerar idag, hur du föredrar att kommunicera och vilka kanaler du vill använda för kommunikationen framöver. För att du som kund ska känna dig trygg i att dina svar är helt anonyma så tar vi hjälp av IPM Brand & Communication.

I slutet av enkäten kommer du att få en fråga om du är intresserad av ett uppföljande telefonsamtal, där vi kan ställa fördjupningsfrågor. Vill du inte medverka lämnar du fältet tomt. Samtalen kommer att genomföras av Catharina Nord och Lisa Granlöf från IPM Brand & Communication.

Catharina IPM

Lisa IPM

 

 

 

 

 

 

Stort tack på förhand!