Lediga jobb

Vi söker personal till Uddevallahems kundservice

Uddevallahem söker dig som är serviceinriktad, brinner för kundrelationer och vill ta en aktiv roll till att vår kundservice fortsätter sin utveckling.

Om jobbet

Vi erbjuder dig en bred och spännande roll i vårt kundservice-team, där du tillsammans med dina kollegor hela tiden ger det lilla extra för att hjälpa våra kunder.

Några av de flitigt återkommande arbetsuppgifterna blir att jobba med

  • Inkommande och uppsökande kundkontakter i form av samtal, besök, e-post och sociala medier
  • Ordermottagning och beställning av underhåll
  • Hantering av nycklar, passer- och taggsystem

Du kommer att ha mycket kundkontakter med såväl våra befintliga som nya hyresgäster, bland annat då du hanterar in- och utflyttningar. Du kommer även att bli en resurs i vår reception och vara ett av företagets ansikten utåt.

På vår kundservice är vi flexibla i våra roller, vilket innebär att du även kommer att få ägna dig åt en rad andra arbetsuppgifter. Det kan handla om att medverka i olika kundaktiviteter som mässor och lägenhetsvisningar. Det kan också röra sig om marknadsföring och administration av våra bostäder och parkeringar.

Vi lägger samtidigt stor vikt vid dina personliga egenskaper och förväntar oss att du vill medverka aktivt till att utveckla våra arbetssätt och rutiner.

Kvalifikationer och egenskaper

Vi ser att du är en nyfiken och initiativtagande person som utmanas av förändringar. Till en början är vi i en utvecklingsfas så det är viktigt att du är flexibel och kan se lösningar och möjligheter. Att ha förmåga att se saker från olika perspektiv är nödvändigt samt att kunna arbeta självständigt. Du är stresstålig och kan genomföra ditt arbete noggrant och strukturerat i pressade situationer.

Du har tidigare erfarenhet från kundservice, där du har arbetat och kommunicerat genom personliga möten, telefon och e-post.

Vi erbjuder en utmanade roll i en framgångsrik organisation där det viktigaste för oss är personlig lämplighet och rätt inställning. Självklart bidrar du till en god arbetsmiljö, både i gruppen och i företaget som helhet. Grundläggande IT-förståelse och datorvana är ett krav, samt vana att kommunicera och uttrycka dig på ett tydligt och enkelt sätt i både tal och skrift, på svenska och engelska.

Din ansökan

Välkommen att skicka din ansökan med CV till rekrytering@uddevallahem.se senast den 18 juli. Märk ansökan ”Kundservice”. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vid frågor, kontakta Lisa van Brée, teamleader för Uddevallahems kundservice, på 0705-25 31 42.